Reclame

Disneyland Paris vraagt expliciet om te stoppen met bellen

De lijnen geraken overbelast
1 minuut om te lezen
Disneyland Paris heeft een oproep gedaan om niet meer te bellen naar de klantendienst met vragen over je reis. De lijnen van de regio geraken zo overbelast, dat omwonende niet meer kunnen bellen naar bijvoorbeeld de hulpdiensten.

Het beleid voor annuleren en omboeken is tijdelijk aangepast. Ook gasten die dit weekend zouden aankomen in Disneyland Paris mogen hun reis nog altijd gratis omboeken of annuleren, ongeacht of ze voor hun aankomst bellen naar de klantendienst.

"Het oproepvolume verstoort kritische noodoproepen in onze regio.", staat te lezen op de website. "We vragen je daarom om de oproepen uit te stellen tot volgende week, ook al zou je verblijf de komende dagen beginnen. Je kunt er zeker van zijn dat we alle boekingen/verzoeken zullen behandelen. "

Door de sluiting die vanaf zaterdag 14 maart 2020 inging, krijgt Disneyland Paris enorm veel oproepen. Er werd al beslist dat jaarpaspoorten automatisch verlengd worden met één maand, de geldigheidsdatum van aangekochte tickets wordt verlengd en reizen annuleren of omboeken kan kosteloos tot 15 april.

Lees hier alle maatregelen die Disneyland Paris heeft genomen.

Misschien ook interessant?

Een nieuw avontuur begint: Walt Disney Studios Park wordt Disney Adventure World

13 april 2024 20:04

Disney Davy Crockett Ranch wordt gerenoveerd met personages uit DuckTales

13 april 2024 19:47

Disney Village verwelkomt nieuwe winkels met grotere Disney Store, vernieuwde LEGO Store en Sports Bar tegen eind 2024

13 april 2024 19:02
Je verblijf in Disneyland Paris
Sorry, maar er ging iets mis. Probeer het zo meteen nog eens.