Disneyland Paris vraagt expliciet om te stoppen met bellen

De lijnen geraken overbelast
4 minuten om te lezen
Disneyland Paris heeft een oproep gedaan om niet meer te bellen naar de klantendienst met vragen over je reis. De lijnen van de regio geraken zo overbelast, dat omwonende niet meer kunnen bellen naar bijvoorbeeld de hulpdiensten.

Het beleid voor annuleren en omboeken is tijdelijk aangepast. Ook gasten die dit weekend zouden aankomen in Disneyland Paris mogen hun reis nog altijd gratis omboeken of annuleren, ongeacht of ze voor hun aankomst bellen naar de klantendienst.

"Het oproepvolume verstoort kritische noodoproepen in onze regio.", staat te lezen op de website. "We vragen je daarom om de oproepen uit te stellen tot volgende week, ook al zou je verblijf de komende dagen beginnen. Je kunt er zeker van zijn dat we alle boekingen/verzoeken zullen behandelen. "

Door de sluiting die vanaf zaterdag 14 maart 2020 inging, krijgt Disneyland Paris enorm veel oproepen. Er werd al beslist dat jaarpaspoorten automatisch verlengd worden met één maand, de geldigheidsdatum van aangekochte tickets wordt verlengd en reizen annuleren of omboeken kan kosteloos tot 15 april.

Lees hier alle maatregelen die Disneyland Paris heeft genomen.

Disneyland Paris deelt nieuwe concept art Disney Village

7 december 2022 22:00

Disneyland Paris wint twee IAAPA Brass Ring Awards

19 november 2022 20:07

Nieuwe LED-lampjes op het kasteel tijdens kerst

14 november 2022 13:51
Sorry, maar er ging iets mis. Probeer het zo meteen nog eens.